Davids Gulvservice

Arbejdsbetingelser


Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /var/www/davids-gulvservice.dk/public_html/wp-content/plugins/social-buttons-pack/twitter-plugin/twitter.php on line 131

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /var/www/davids-gulvservice.dk/public_html/wp-content/plugins/social-buttons-pack/twitter-plugin/twitter.php on line 133

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /var/www/davids-gulvservice.dk/public_html/wp-content/plugins/social-buttons-pack/google-one/google-plus-one.php on line 257

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /var/www/davids-gulvservice.dk/public_html/wp-content/plugins/social-buttons-pack/google-one/google-plus-one.php on line 259

Arbejdsbetingelser

1. El og Strøm:
Kunden skal selv sørge for, at der er strøm i lejligheden/huset, dvs. i alle de rum hvor trægulvene skal afslibes.

2. Rumtemperatur:
Kunden skal selv sørge, inden vi kommer og foretager gulvafslibning/ gulvbehandlingen, være min. 21 grade varme. Dette forventes at være sket senest 72 timer inden vi kommer, der det kan forlænge vores tørretid/arbejdstid og dermed forhøje jeres omkostninger.

3. Afdækning:
Kunden skal selv flytte (f.eks. reoler, køleskabe, tv, bord og mm.) samt rum der støder op til, skal kunden selv sørge for at få afdækket hvis ønsket. Rummene hvori der skal foretages gulvafhøvling, gulvslibning eller gulvbehandling skal være HELT ryddet for møbler. Såfremt kunden lader møbler være hængende, gardiner, persianer er dette på eget ansvar.

4. Vægge / fodpaneler:
Der kan forekomme ridser / småskader på vægge og fodpaneler når vi sliber, høvler eller behandler gulve . Der er altid risiko for mindre ridser og lak/olie/lud klatter på paneler, vægge, og andet træværk. Derfor anbefales der, at man maler altid efter gulvafslibning for at undgår dette eller maler en sidste gang efter gulvbehandlingen hvis omstændighederne gør, at malearbejdet ikke kan vente til efter vi har været der.

5. Støv:
Hos Davids gulvservice opsamler maskiner en god del af støvet ca 98% så det er ikke meget mere vi støver end hvad man kan forvente, når der udføres gulvslibning/afhøvling. Vi støvsuger inden vi behandler gulve, men vi støvsuger ikke vægge, lofter og andet træværk der er i rummet. Er der spartelmasse eller trapper der skal slibes skal kunden forvente, at der vil forekomme meget mere støv.

6. Støj og lugt:
Lugt og støj gener kan aldrig undgås, når man har med slibning eller afhøvling af gulve at gøre.

7. Arbejdsproces:
Der må ikke være andre håndværker på arbejdsområdet, når vi udfører gulvafhøvling, afslibning og efterbehandling af gulve. Årsagen til dette er; støv, strøm, betrædelse af gulve, vores forsinkelse mm.

8. Affald:
Vi samler affald i klare affaldssække, men kunden skal selv sørge for at få dem smidt ud på genbrugspladsen. Vi kan smide skraldet ud for kunden såfremt kunden ønsker det mod ekstra.

9. Gennemslibning af lamelgulve:
Ved afslibning af lamelgulve, kan der forekomme gennemslibning af slidlaget og løse stave.
Davids gulvservice kan desværre ikke påtage sig ansvar af denne form for skader da det blotte øje aldrig kan se hvorvidt der vil komme gennemslibning.

10. Betaling:
Betalingen kan ske på følgende tre måder:
1) Der er altid kontant betaling efter hvert udført arbejde ved kontant menes: betaling med dankort eller penge i hånden.
2) Såfremt kunden ønsker at betale/overføre beløbet elektronisk, kan dette også gøres via bankoverførsel. Der vil i dette tilfælde blive pålagt et faktureringsgebyr på kr.48,75. Beløbet skal overføres på selve dagen som arbejdet udføres, dog senest kl. 12.00. Kvittering på overførslen skal herefter sendes til vores mail med minus på konto og i PDF fil.
3) Hvis regningen skal betales over vedligeholdelseskontoen, og boligselskabet dermed skal betale, skal kunden levere til os en skriftlig bekræftelse fra boligselskabet herom. Der vil herefter blive pålagt et faktureringsgebyr på kr.180,00
Oprettede kunder har fra 5 til 30 dages kredit – der pålægges gebyr ved eftersendelse af regning.

11. Afbestilling
Afbestilling skal ske senest 48 timer inden selve aftalte tid til afslibning af gulve, på skrift i form af en mail sendt til info@davids-gulvservice.dk I dette tilfælde vil der ikke blive pålagt et afbestillingsgebyr. Skulle uheldet være at du bliver akut syg eller forhindret, vil vi gøre alt for at sælge din tid. Hvis det ikke lykkes os vil du blive faktureret kr. 500,00. Såfremt vores gulvsliber bliver brændt af på stedet dvs. vi er kommet på adressen som aftalt, til den aftale tid, men du udebliver af ukendte årsager eller ikke er til stede til at lukke os ind, vil du blive faktureret med 980 kr.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål eller blot vil have afklaret en af de ovennævnte betingelser, så ring gerne til os allerede nu på tlf. 6080 1988

 

arbejdsbetingelser